Anda Ingin Dapatkan Info Pembiayaan Terkini 2014

Ingin Sentiasa Mendapat Info Pinjaman Terkini.? Isi Borang DiBawah dan Klik Pada Mendaftarlah Sekarang Kekotak Biru DiBawah

Nama Anda:
Email Anda:
No Handphone Anda:
Negeri:
Ya, saya berminat untuk mengetahui info dan
semua pakej pinjaman ! ( we respect your email privacy )
ListWire - Free Autoresponders
Kami Akan Hubungi Anda Dengan Segera

SALAM HORMAT DARI ADMIN

Hubungi 013-3232020 . Encik Megat
JIKA ANDA MEMERLUKAN PEMBIAYAAN PERIBADI..!!.
HUBUNGI SAYA HARI INI JUGA..!!.
smile

Hubungi 013 - 3232020

KAMI MENGURUSKAN PINJAMAN PERIBADI KOPERASI UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN, BADAN BERKANUN DAN SWASTA SELURUH MALAYSIA

Laman Utama

Selamat datang kami ucapkan kepada semua pengunjung. Kami merupakan halaman khas bagi pengunjung-pengunjung yang mempunyai masalah untuk memohon pinjaman peribadi dari mana-mana bank atau mana-mana institusi kewangan dimalaysia kerana telah disenarai hitam kan oleh CCRIS, CTOS, FIS, Tetapi kami bersedia menguruskan pinjaman koperasi untuk beberapa koperasi yang terpilih untuk pemohon yang ingin membuat pinjaman walaupun telah diblacklist atau disenarai hitam dan semua pinjaman yang ditawarkan adalah tidak memerlukan penjamin.

Kami juga merupakan sumber rujukan tentang pelbagai jenis pinjaman termasuk pinjaman koperasi, pinjaman perniagaan, perumahan dan pendidikan. Sama ada anda inginkan wang tunai cepat untuk tujuan kecemasan, atau nak kembangkan perniagaan dan perlukan modal, tidak kira pekerja swasta, kakitangan kerajaan atau usahawan, kami boleh membantu anda.

Kami lebih menjurus kepada pinjaman tanpa unsur riba yang berlandaskan hukum syariah daripada bank, kerajaan dan koperasi. Kami bukanlah ah-long.


Falsafah kami:

Kami berusaha memberi maklumat terkini tentang pelbagai jenis pinjaman kepada anda, justeru meluaskan pilihan anda dan membolehkan anda membuat keputusan yang terbaik.


Kami mewakili banyak koperasi dan objektif kami adalah untuk menawarkan pinjaman koperasi yang paling sesuai kepada anda mengikut situasi anda. Kami boleh memberi khidmat nasihat tentang pinjaman koperasi yang mempunyai tempoh proses yang terpantas, kadar keuntungan yang terendah, polisi mengenai CTOS, CCRISS yang paling longgar dan yang paling senang buat overlap.


Perkenalkan Kawan Dapat Komisen

Pengalaman tidak diperlukan. Sekiranya anda kenal sesiapa yang bekerja sebagai kakitangan kerajaan yang sedang mencari pinjaman, perkenalkan kepada kami. Anda boleh mendapat komisen 3% - 5% daripada jumlah pinjaman.

Kami memerlukan agen koperasi seluruh Malaysia. Komisen tinggi. Kami mengalu-alukan kakitangan kerajaan atau swasta yang tidak ada pengalaman kerja sebagai agen pinjaman koperasi. Anda boleh bermula sebagai seorang introducer dan masih dapat komisen tinggi!

Kelebihan menjadi introducer:

1. Dapat pendapatan RM500 sehingga melebihi RM5,000 sebulan.
2. Kerja senang. Perkenalkan kawan sahaja. Pengalaman tidak diperlukan.
3. Untuk agen sepenuh masa - Latihan akan diberi.

Oleh kerana koperasi saling bersaing dan sentiasa ada tawaran baru, maka maklumat di laman web ini pun sentiasa dikemaskinikan. Tidak kira anda kakitangan kerajaan baru atau lama, berstatus tetap atau kontrak, sudah meminjam melebihi 60%, blacklist atau komitmen tinggi - lawatlah laman web kami selalu untuk dapat maklumat paling terkini.


Kami juga amat berpengalaman dan mempunyai pengetahuan tentang koperasi yang mendalam. Justeru, kami dapat memberi anda khidmat nasihat yang tepat mengenai pilihan pinjaman koperasi yang sesuai untuk anda.


Anda boleh jimat masa membuat kaji selidik sendiri sekiranya anda sibuk (sebenarnya kami juga mengalakkan pelanggan buat research). Apabila menghubungi kami jangan segan tanya soalan. Kami akan berkongsi maklumat daripada kajian kami. Khidmat nasihat kami percuma.


Sekiranya anda memerlukan perkhidmatan kami untuk mencari pinjaman yang sesuai, sila hubungi kami

Kami uruskan PINJAMAN PERIBADI TERKINI -Gagal Dapat Pinjaman Peribadi Bank.? Hubungi Kami
Kami uruskan PINJAMAN PERIBADI TERKINI | PINJAMAN OVERLAP | BALANCE TRANFER.
Hubungi Encik Megat  013 - 323 2020